zondag 25 mei 2014

Happy b-day!

Drukke week gehad, voor mijn doen. Donderdag was ik jarig, en ben ik wezen lunchen met een vriendin (incl. gebak en gezang) en uit eten geweest bij de chinees met mams (nomnomnom).
Verder te horen gekregen dat ik 2 juni voor de MRI mag voor mijn knie, en een week later een afspraak voor de uitslag.
Zaterdag heb ik mijn verjaardag gevierd, daarvoor had ik heerlijke red velvet cupcakes gemaakt die goed bevallen zijn bij de visite.
Zaterdag avond na alle visite had ik het even te kwaad. Alle stress rondom mijn knie, mijn rug, en stress voor de verjaardag kwam eruit. Ik was helemaal kapot. Daarnaast ben ik teleurgesteld in een vriendin en geloof me, teleurstelling is lastiger dan boosheid.
En dan denk je lekker op tijd naar bed te gaan, dan kan je in ieder geval zondags lekker fris gaan trainen. Nou nee… Behalve dat ik last van mijn ribben had en geen houding kon vinden die lekker lag besloot half Zwolle voor mijn raam op de binnenplaats (het gebouw waar ik woon heeft een ‘U’ vorm , ik woon aan de binnenkant) lekker dronken te gaan schreeuwen. En door de vorm van het gebouw wordt dat geluid versterkt. Had ik beter in mijn vel gezeten dat had ik rustig mijn raam opengedaan en vriendelijk gevraagd of ze op wouden rotten. Maar aangezien ik er door heen zat had ik daar de puf niet voor. Dit is herhaaldelijk gebeurd tussen 1 en 5 uur ’s ochtends en ik vernam vanmorgen dat de overbuurvrouw wel tot 2 keer toe er wat van gezegd heeft. Het is alleen net dweilen met de kraan open. Nou weet ik wel dat ik in de binnenstad woon, en dat het lawaai niveau hoger is in het weekend , maar om voor mijn raam te gaan schreeuwen, waar de meesten sowieso niets te zoeken hebben, het is privĂ© terrein, vind ik wat te ver gaan. Ooit, ooit als ik geld heb om te verhuizen woon ik in een mooi huisje met een tuin.. voor nu doe ik het er maar mee.
Maar ondanks dat ik vanmorgen dus geheel kapot was ben ik wel naar de hondentraining gegaan. Eerlijk gezegd meot het wel heel slecht met mij gesteld zijn als ik daar niet heen ga. Al zit ik enkel aan de zij lijn te kijken, ik knap er van op, het is mijn rust moment met fijne mensen waar ik mij thuis voel.

Dus voel ik mij nu weer wat energieker en heb ik iets meer vertrouwen in komende week.
Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor mijn rug, eerst radiologie en dan orthopedie afdeling. Daar ben ik toch wel wat zenuwachtig voor… Mevrouw, u rug is niet goed… nee dat weet ik al, maar kunnen ze er ook wat mee, dat is wel spannend.
Verder door de week niet zo heel veel gepland, misschien dat ik een half dagje naar de boerderij ga.
Vrijdag ga ik een logeetje ophalen, zaterdag met haar naar de dierentuin in Emmen en Zondag gaat ze mee naar de training, 's middags breng ik haar weer terug naar huis.  Verder vooral maar rustig aan doen.

Hebben jullie nog leuke plannen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten