woensdag 30 april 2014

Vakantie!


Een beetje laat maar dan toch nog even een update.
Ik ben op vakantie, niet naar een warm land ofzo of een of andere camping, maar naar mijn beste vriendinnetje die in omgeving Eindhoven woont. Om een of andere reden kom ik altijd helemaal bij als ik bij haar (en haar vriend) thuis ben.  Standaard slaap ik de eerste 2 of 3 dagen veel  en voer ik dus niet veel uit. Ik hobbel mee naar de verzorgpaardjes van haar en we trainen een beetje met de honden. Gisteren ben ik wel naar de kapper geweest (was weer hoog nodig) en heb ik dus weer een lekker kort koppie.  Vandaag nog even op een paard gezeten van een vriend van dinnetje, en dat mag ik komende 2 weken elke dag als ik wil , dus dat is ook erg leuk.
Volgende week komt er nog een vriendin met haar honden en gaan we lekker een dagje naar de sauna voor pure ontspanning. Telefoon in de kluis, kleren uit en vrijheid blijheid!
Vrijdag wordt mijn zus ingeleid voor har bevalling, als de kleine al niet eerder besluit te komen. Spannend , weer een nieuw familielid :D Ik hoop dat alles goed gaat.

Voor nu heb ik niet veel te melden, maar ik kom vast nog wel wat tegen komende anderhalve  week. Voor nu wens ik iedereen een fijne vakantie, en hopelijk lekker weer erbij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten