vrijdag 28 maart 2014

Ruis en prikkels


Ik heb de afgelopen week een wat moeilijker week gehad. Mijn hoofd zit overvol met ruis. Dat betekend dat ik enorm veel gedachtes heb waar ik geen orde in krijg en soms gewoonweg niet naar te luisteren valt. Het voelt enorm ‘vol’ het is moeilijk te beschrijven. Gevolg daarvan is dat ik enorm veel last heb als er ook nog eens veel prikkels van buiten komen. Bijvoorbeeld van drukte. Ik zonder mij af en ik ben enorm moe.
Ik heb er dan ook voor gekozen om woensdag alleen ’s ochtends naar de boerderij te gaan en Donderdag ben ik helemaal thuis gebleven. ?Ik kan dan wel janken want ik raak het overzicht helemaal kwijt, heb onrust in mijn kont en tegelijkertijd komt er niets uit mijn handen. ?Ik heb dan meestal de radio of tv aan, meestal kijk of luister ik niet maar als ik het uitzet wordt het te stil en wordt ik gek van het geruis.
Lastig vooral als je wilt gaan slapen, ik kan enorm moe zijn maar zodra ik  op bed ga liggen is er oorverdovend lawaai waar je niet doof van wordt. De honden merken het ook. Aedan is super hyper en Bella vooral heel stil en knuffelig.

Ik heb tot nu toe nog geen manier gevonden om het te stoppen, Meditatie helpt niet, en afleiding is lastig.. Of teveel prikkels of ik weet van voren niet meer hoe het van achteren moet.
Dat mijn stortbak van het toilet er ook nog eens mee stopte helpt natuurlijk ook niet. Weer extra stress want dat betekend dat ik eerst de huismeester moest bellen, dat is al een opgave op zich, en dan vragen om hulp. Overigens komen ze dinsdag pas repareren ( hoop ik , zou natuurlijk ook nog een week kunnen duren als er iets vervangen moet worden)

Vandaag ging het een stuk beter, Ben zelfs even mee geweest de stad in en wat zon gepakt op een terrasje, maar ik ben wel eerder naar huis gegaan dan de anderen puur omdat ik zo vermoeid van alle drukte was. Thuisgekomen de hondjes uitgelaten en daarna ben ik even op de bank ik slaap gevallen voor een uurtje.

Morgen wordt het in ieder geval lekker weer en heb ik lamballen in de zon in het park met hondjes en vriendje op de planning staan. Dan zie ik maandag wel weer hoe de week gaat verlopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten